Pobierz kartę szkolenia

First Time Manager: Delegowanie zadań

kod szkolenia: HR-PM-TZZ / ZZDZ_2D
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 400,00 PLN 1 722,00 PLN brutto

Szkolenie kierowane jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów.

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Wie co wpływa na efektywne planowanie czasu
  • Zna narzędzia planowania krótko – i długoterminowego możliwe do wykorzystania
  • Potrafi odpowiednio ustalać i definiować cele
  • Potrafi przeprowadzić rozmowę podczas, której deleguje pracownikom odpowiedzialność lub zadanie do wykonania
  • Potrafi przeprowadzić rozmowę monitorującą pracę pracownika, która zmotywuje go do dalszego skutecznego działania
  • Potrafi przeprowadzić rozmowę korygującą zachowania pracownika w sposób grzeczny i zarazem stanowczy, tak aby doprowadzić do zmiany niepożądanego zachowania

Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu zarządzania.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski

1. Planowanie działań w czasie

  • Diagnoza kluczowych preferencji w organizacji działań w czasie
  • Różnorodność sposobów organizacji działań w czasie
  • Zasady planowania krótko i długoterminowego – harmonogramy i inne narzędzia.

2. Ustalanie celów i priorytety

  • Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
  • Jak ustalać cele i określać drogi do ich osiągania?
  • Multizadaniowość czy koncentracja na jednym?
  • Zasady i metoda wyboru priorytetów ABC
  • Metody pomagające konsekwentnie realizować priorytety

3. Delegowanie zadań

  • Kluczowe elementy rozmowy planującej pracę pracownika
  • Elementy delegowania zadań, delegowanie zadań, a delegowanie odpowiedzialności
  • Poziomy delegowania zadań
  • Jasne formułowanie celów pracownika zgodnie z modelem SMART
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

4. Monitorowanie wykonania zadań

  • Kluczowe elementy rozmowy monitorującej pracę i postępy pracownika
  • Monitorowanie a kontrolowanie
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

5. Kiedy nie wszystko jest w porządku

  • Kluczowe elementy rozmowy korygującej zachowania pracownika
  • Radzenie sobie z emocjami pracownika oraz konfliktem podczas rozmowy
  • Poruszanie kwestii trudnych i wrażliwych w sposób kulturalny i stanowczy
  • Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów

6. Ćwiczenia podsumowujące

  • Podsumowanie całości warsztatu
  • Ćwiczenia na wybranych realnych przypadkach zastosowania poznanych metod.
  • Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy