Pobierz kartę szkolenia

Job Crafting – budowanie poczucia sensu pracy poprzez podnoszenie zaangażowania

kod szkolenia: HR-PM-ZMP / JC DL PL

Najnowsze badania pokazują, że 50% pracowników na świecie i 25% w Polsce nie czuje sensu i satysfakcji z pracy. Badania Instytutu Gallupa wykazują, że tylko 13% ludzi jest zaangażowanych w pracę. Pracodawcy chcą mieć zaangażowane i efektywne zespoły. Dlatego lista wdrażanych rozwiązań (benefitów) w firmach rośnie. Jak wiemy Employee Experience ma bezpośrednie przełożenie na Customer Experience. Kluczowe pytanie brzmi: kto ostatecznie jest odpowiedzialny za poczucie szczęścia ludzi w organizacji? I czy faktycznie jest to Dział HR lub "Szef"?

Job Crafting jest najnowszą metodą budowania zaangażowania i poczucia sensu pracy. Jest to potwierdzona naukowo metoda, która "przywraca" odpowiedzialność za swój dobrostan w pracy pracownikowi.

training assurance
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 300,00 PLN 1 599,00 PLN brutto

Spotkanie dedykowane jest liderom, project menadżerom i wszystkim osobom, które poszukują energii i inspiracji do działania w obszarze budowania poczucia sensu pracy.

 

W czasie szkolenia, uczestnicy poznają metodę Job Crafting, za pomocą której:

  • będą umieli budować poczucie zaangażowanie własne i zespołu, co przełoży się na rozwój firmy
  • będą umieli samodzielnie odnaleźć sposoby przezwyciężania trudności, co zapewni większą satysfakcję z podejmowanych działań
  • będą umieli podjąć działąnia, dzięki którym zwiększy się ich poczucie dopasowania do pracy w dwóch wymiarach "sens dla mnie" i "sens dla świata"
  • zyskają narzędzia do przekształcania pracy, co pomaga w szybszym reagowaniu i dostosowaniu się do zmieniającego się kontekstu pracy.

Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania

 

Szkolenie – język polski

Materiały – język polski

 

  1. Filozofia i zasady Job Craftingu.
  2. Główne założenia systemu wartości korporacyjnych oraz modeli leadershipu – benchmark oraz praca na indywidualnych case’ach.
  3. Job mapping oraz identyfikacja priorytetów.
  4. Rozpoznanie „koszyka zasobów” (wartości, mocne strony, ulubione zadania).
  5. Identyfikacja pojawiających się barier w pracy.
  6. Stworzenie osobistego diagramu zasobów i zadań.
  7. Osobista wizja swojej pracy.
  8. Action Plan i przygotowanie na wdrożenie.