Pobierz kartę szkolenia
Wzorce projektowe w C#
kod szkolenia: WPC# / PL AA 3d
Szkolenie dostarcza wiedzy i umiejętności związanych z zastosowaniem wzorców projektowych w języku C#. Uczestnicy poznają praktyczne techniki tworzenia oprogramowania oraz nauczą się, jak poprawić jakość kodu i efektywność pracy zespołu dzięki wzorcom projektowym.
Szkolenie jest skierowane do:
- Programistów C#, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie projektowania aplikacji,
- Liderów zespołów programistycznych,
- Architektów .NET, odpowiedzialnych za planowanie i rozwój systemów informatycznych.
- Zwiększenie efektywności w tworzeniu oprogramowania. Zastosowanie wzorców projektowych pozwala na skrócenie czasu implementacji oraz uproszczenie rozwoju i modyfikacji aplikacji.
- Lepsza jakość kodu. Uczestnicy nauczą się tworzyć kod otwarty na rozbudowę i modyfikacje, zgodny z zasadami SOLID oraz innymi dobrymi praktykami.
- Poprawa czytelności i komunikacji w zespole. Standaryzacja kodu przy użyciu wzorców projektowych ułatwia współpracę i zrozumienie między członkami zespołu.
- Praktyczne zastosowanie wzorców projektowych. Szkolenie obejmuje rzeczywiste przykłady implementacji wzorców w projektach, co pozwala na natychmiastowe wykorzystanie zdobytej wiedzy w pracy zawodowej.
- Zrozumienie zasad zwinnego wytwarzania oprogramowania. Uczestnicy poznają filozofię Agile i związane z nią reguły efektywnego tworzenia produktów IT.
- Techniki tworzenia oprogramowania
- Model iteracyjno-przyrostowy
- Model kaskadowy
- Filozofie tworzenia produktu
- Gorsze jest lepsze
- Właściwy sposób
- Manifest Agile
- Ludzie i interakcje
- Działające oprogramowanie
- Współpraca z klientem
- Reagowanie na zmiany
- Reguły wytwarzania oprogramowania
- DRY
- KISS
- YAGNI
- TDA
- SOC
- Prawo Demeter
- Zasady SOLID
- Zasada pojedynczej odpowiedzialności
- Zasada otwarte-zamknięte
- Zasada podstawiania Liskov
- Zasada segregacji interfejsów
- Zasada odwracania zależności
- Wzorce projektowe kreacyjne
- Budowniczy
- FluentApi
- Metoda wytwórcza
- Fabryka abstrakcyjna
- Prototyp
- Singleton
- Pula obiektów
- Wzorce projektowe strukturalne
- Adapter
- Most
- Drzewo obiektów
- Dekorator
- Fasada
- Płatek śniegu
- Proxy
- Private Class Data
- Wzorce projektowe czynnościowe
- Komenda
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Obserwator
- Stan
- Strategia
- Metoda szablonowa
- Wizytator
- Łańcuch odpowiedzialności
- Null-object
Ukończone szkolenie lub wiedza z zakresu:
- Podstawy programowania obiektowego w C#
- Wprowadzenie do języka C#
SZKOLENIE OBEJMUJE
- Wykłady
- Kodowanie na żywo
- Szkolenie: polski