Pobierz kartę szkolenia

Google Analytics - wprowadzenie do narzędzia i odpowiednia konfiguracja

kod szkolenia: DM-ESG / GAnP_1d

Szkolenie to wprowadza uczestników w świat analityki webowej i narzędzia Google Analytics. Uczestnicy poznają najważniejsze funkcje, możliwości i ograniczenia narzędzia, a także dowiedzą się, jak prawidłowo skonfigurować Google Analytics dla swojej firmy. Warsztaty praktyczne pozwolą na zastosowanie zdobytej wiedzy w tworzeniu raportów, segmentacji danych i filtrowaniu wyników, co umożliwi efektywne wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Szkolenie obejmuje również omówienie zasad ochrony danych osobowych i RODO w kontekście analityki webowej, co pozwala na zgodne z prawem korzystanie z narzędzia w codziennej pracy.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie dedykowane jest zespołom marketingowym, specjalistom ds. e-commerce, analitykom i menedżerom, którzy chcą lepiej zrozumieć dane użytkowników, zoptymalizować działania marketingowe i podejmować decyzje biznesowe w oparciu o analizę danych.

  • Poznanie podstaw analityki webowej i jej zastosowań w biznesie.
  • Zrozumienie, jak prawidłowo skonfigurować Google Analytics dla firmy.
  • Umiejętność tworzenia raportów dostosowanych do celów organizacji.
  • Praktyczna wiedza na temat filtrowania i segmentacji danych.
  • Zrozumienie zasad atrybucji ruchu i oceny wartości różnych źródeł ruchu.
  • Znajomość zasad ochrony danych osobowych w kontekście analityki webowej.
  • Warsztaty praktyczne, które pozwalają natychmiast wdrożyć zdobytą wiedzę.
  • Moduł 1: Czym jest analityka webowa?
    • ​​​​​​​Jakie daje największe korzyści, a z jakimi ograniczeniami się wiąże?
       
  • Moduł 2: Obszary strategicznych celów analityki webowej
    • W jakich obszarach uzyskujemy wiedzę z wykorzystania analityki webowej?
       
  • Moduł 3: Analityka webowa a badania rynkowe
    • Jakie miejsce ma analityka w zdobywaniu wiedzy o rynku i odbiorcach?
    • Przełożenie na wykorzystanie narzędzia dla celów biznesowych firmy – jakie informacje o użytkownikach może zbierać moja firma?
       
  • Moduł 4: Google Analytics a ochrona danych osobowych i RODO
    • Czym jest anonimizacja danych i jakie ograniczenia ze sobą niesie.
       
  • Moduł 5: Atrybucja ruchu w analityce webowej
    • Jak poznać wartość ruchu i wykorzystywanych źródeł jego pozyskiwania?
       
  • Moduł 6: Prawidłowa konfiguracja narzędzia Google Analytics dla mojej firmy
    • część warsztatowa.
      ​​​​​​​
  • Moduł 7: Najważniejsze raporty w Google Analytics konfiguracja konta pod cele firmy
    • część warsztatowa.
       
  • Moduł 8: Tworzenie własnych raportów w Google Analytics
    • ​​​​​​​​​​​​​​część warsztatowa.
      ​​​​​​​
  • ​​​​​​​Moduł 9: Filtrowanie i segmentowanie danych
    • ​​​​​​​część warsztatowa.

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Prezentacja szkoleniowa.
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę.
  • Dyplom ukończenia szkolenia.

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą