Pobierz kartę szkolenia

Social Selling na LinkedIn

kod szkolenia: DM-LIN / SS_1d

Szkolenie z zakresu strategicznego wykorzystania platformy LinkedIn w zakresie budowania pozycji sprzedażowej marki oraz założenia i egzekucja taktyki Social Selling w kierunku budowania relacji biznesowych pomiędzy pracownikami Działu Handlowego i potencjalnymi partnerami biznesowymi. Warsztaty będą zawierać zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne przykłady oraz ćwiczenia, zaczerpnięte z komunikacji innych marek na platformie LinkedIn.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych, poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

  • zdobycie doświadczenia i kompetencji w zakresie planowania komunikacji sprzedażowej na LinkedIn przez dział handlowców,
  • zdobycie praktycznych umiejętności wyszukiwania, filtrowania i nawiązywania kontaktu z wartościowymi leadami, dostępnymi na platformie LinkedIn,
  • zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator do realizacji strategicznych celów handlowców – rozbudowy sieci wartościowych kontaktów na LinkedIn (networking),
  • wyposażenie zespołu handlowców w praktyczne umiejętności z zakresu planowania tworzenia i dystrybucji treści (contentplanning).

1. Aktywność na profilu osobistym

  • Najbardziej popularne i skuteczne tematy treści wspierające procesy sprzedażowe na LinkedIn. Praktyczne przykłady z branży klienta + dyskusja.
  • 7 czynników mających wpływ na budowanie zasięgu na LinkedIn.

2. Social Selling – podstawowe założenia taktyki

  • Czym jest Social Selling i w jaki sposób czerpie z budowania marki osobistej (PB)?
  • Model Sales 2.0, czyli jak wykorzystać funkcje platformy LinkedIn jako przewagę względem tradycyjnych modeli budowania relacji biznesowych online?
  • 4 Filary silnej marki osobistej wspierającej działania sprzedażowe na LinkedIn.
  • Czym jest, a czym nie jest Social Selling?
  • Model CGP w budowaniu angażującej treści na LinkedIn – przyciąganie wartościowych kontaktów za pomocą tworzonej treści na Linkedin. Ćwiczenia praktyczne – budowanie content planu handlowca.
  • Proces sprzedażowy z wykorzystaniem działań na profilach osobistych – kolejne etapy budowania relacji biznesowej z partnerami biznesowymi i grupą odbiorców na LinkedIn, zgodnie z modelem TCIBA.

3. Wyszukiwanie, pozyskiwanie i budowanie relacji z najbardziej cennymi kontaktami na platformie LinkedIn

  • Rola networkingu w komunikacji na LinkedIn z perspektywy marki osobistej i celów sprzedażowych.
  • 6 sposobów na wyszukiwanie wartościowych kontaktów na LinkedIn. Ćwiczenia praktyczne.
  • Screening profili wartościowych użytkowników na LinkedIn – jak poznać zainteresowani grupy odbiorców?
  • Zasady savoir-vivre na LinkedIn oraz zapraszanie do grona kontaktów.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji H2H z pozyskanymi kontaktami.
  • Komunikacja bezpośrednia vs. boty sprzedażowe – które rozwiązanie wybrać? Wady i zalety każdego z nich.

4. Sales Navigator jako narzędzie zarządzania kontaktami handlowców

  • Rola narzędzia Sales Navigator.
  • Podstawowe funkcje narzędzia.
  • Zaawansowana wyszukiwarka leadów w Sales Navigator.
  • Ćwiczenia praktyczne z wykorzystania Sales Navigatora w działaniach handlowców.
  • Dodatkowe funkcje profilu LinkedIn Premium z poziomu profilu osobistego.

5. Ewaluacja efektów komunikacji

  • Jak mierzyć działania na LinkedIn?
  • Ewaluacja skuteczności działań na LinkedIn – dostępne metryki efektywnościowe.

Wymagane jest założenie prywatnego konta oraz orientacja w interfejsie LinkedIn.

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą