Pobierz kartę szkolenia

Customer Journey - analiza ścieżki klienta - e-learning

kod szkolenia: E-CJO / PL e-learning

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą.

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design i narzędziownika design thinking.

W kursie dzielimy się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż przy mapowaniu doświadczeń klientów czy pracowników. Dzięki wskazówkom, dobrym praktykom i inspiracjom, przygotujemy Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem.

Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  15.05
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  12.06
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  10.07
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  07.08
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  04.09
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  02.10
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  30.10
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  27.11
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 1 dzień |  8h|  25.12
890,00 PLN + 23% VAT (1 094,70 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
890,00 PLN 1 094,70 PLN brutto

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Managerów i osób zarządzających organizacją, którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków,
  • Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX), chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta,
  • Liderów zmian, poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności.

 

  • Dowiesz się, czym jest Customer Journey i czym różni się od innych narzędzi (User Stories, mapy empatii, service blueprint, lejka zakupowego).
  • Poznasz 10 zastosowań narzędzia Customer Journey w takich obszarach organizacji jak: marketing, sprzedaż, rozwój produktów & usług, Human Resources (HR) i Employer Branding (EB), zarządzanie, tworzenie innowacji.
  • Poznasz proces przygotowania się do mapowania doświadczeń klienta (metody badawcze, techniki zarządzania danymi i ich syntezy) – podzielimy się z Tobą wskazówkami i dobrymi praktykami, jak prowadzimy tradycyjne badania (wywiady, obserwacje, service safari), jak i te cyfrowe (ankiety, analiza zachowań użytkownika, social listening).
  • Pokażemy Ci krok po kroku jak mapować doświadczenia klienta – nie tylko na teoretycznym szablonie Customer Journey, ale na praktycznym przykładzie.
  • Będziesz mieć kompetencje do samodzielnego zaplanowania procesu korzystania z Customer Journey w Twojej firmie (współtworzonego ze współpracownikami, klientami, partnerami, a nawet konkurencją!).
  • Poznasz nie tylko dobre praktyki i przykłady od naszego zespołu, ale również będziesz mieć dostęp do ekskluzywnych wywiadów (nagranych tylko na potrzeby tego kursu!) z liderami zmiany w organizacjach, gdzie wykorzystuje się Customer Journey.

1. Czym jest Customer Journey (ścieżka klienta)?

  • Model Customer Journey i jego założenia.
  • The Bow-Tie Funnel – nowe spojrzenie na lejek sprzedażowy.
  • Sesja najbardziej nurtujących pytań i odpowiedzi w temacie ścieżki użytkownika.
  • 10 przykładów zastosowań podróży klientów.
  • Case study CJ w wybranych branżach.

2. Metody badawcze & digital research

  • Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych
  • Jak przygotować się do badań? Lista potrzebnych materiałów
  • UX, UI i inne doświadczenia – jakie mają znaczenie w biznesie?
  • Przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Badania na żywo – wywiady, service safari, obserwacje.
  • Badania digital –  ankiety i wywiady, analiza zachowań użytkowników i netnografia (social listening),

3. Priorytetyzacja danych i wniosków

  • Jak zarządzać danymi z badań? Jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
  • KANO – o modelu i wykorzystaniu.
  • Jak przygotować się do sesji Customer Journey?
  • Narzędzia do Customer Journey – rekomendacje i porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline (customer journey map, czyli mapy podróży klienta)

4. Warsztat Customer Journey Mapping

Praktyczne wskazówki i instrukcja krok po kroku, jak mapować doświadczenia klientów (customer experience) i tworzyć Customer Journey Map (mapy podróży klienta).

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi.
  • Customer Journey Mapping – elementy składowe.
  • Aktywności i potrzeby użytkowników.
  • Punkty styku i kanały.
  • Doświadczenia użytkowników, potencjalne bolączki i szanse na zmianę / optymalizacje / innowacje.
  • Mierniki efektywności Customer Journey i poszczególnych aktywności użytkownika.
  • Customer Journey a Service Blueprint Map.

5. Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia.
  • Sposoby walidacji i metody generowania danych.
  • Sposoby mierzenia efektywności Customer Journey.
  • Jak przeprowadzić szkolenie Customer Journey z zespołem / klientami / konkurencją?

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

  • Dostęp do kursu przez 365 dni
  • 5 modułów szkoleniowych na platfiormie online
  • 18-22h materiałów szkoleniowych (wideo, atrykuły)
  • Dyplom po szkoleniu
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające utrwalić nabytą wiedzę
  • Możliwość komentowania bezpośrednio pod daną lekcją na platformie online
  • Przykład uzupełnionej, biznesowej Customer Journey

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą