Digital Marketing w B2B
kod szkolenia: DM-SD / MARb2b_1d
W świecie B2B digital marketing odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji z klientami, generowaniu leadów i zwiększaniu sprzedaży. Szkolenie ma na celu wyjaśnić uczestnikom, jak skutecznie wykorzystywać kanały online, takie jak LinkedIn, Google Ads czy e-mail marketing, aby docierać do właściwych klientów i optymalizować działania marketingowe. Uczestnicy dowiedzą się także jak analizować skuteczność działać oraz jak dobrać narzędzia marketingowe do swoich celów.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących lepiej poznać specyfikę digital marketingu w B2B w podstawowy zakresie. Jest przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w działach marketingu w przedsiębiorstwach specjalizujących się w sprzedaży B2B, specjalistów ds.. marketingu B2B, właścicieli firm oraz key account managerów, którym łatwiej będzie zrozumieć specyfikę prowadzonych działań.
- Poznanie różnic pomiędzy marketingiem B2B a B2C
- Praktyczna wiedza na temat narzędzi digital marketingowych w B2B
- Wiedza, jak opracować strategię marketingową dla marki działającej w B2B
- Poznanie strategii jak generować leady, analizować ich opłacalność oraz stale poprawiać efektywność działań
1. Wprowadzenie do Digital Marketingu w B2B
- Różnice między marketingiem B2B a B2C
- Główne wyzwania w marketingu B2B
2. Strategia Digital Marketingu w B2B
- Cykl zakupowy Klienta oraz inne podejście do zakupu
- Jak określić grupę docelową i gdzie jej szukać?
- Kanały marketingowe, które warto rozważyć
- Tworzenie materiałów reklamowych – czy zwykły banner będzie wystarczający?
3. Lead Generation
- Narzędzia, którymi można generować leady
- Jak oceniać efektywność działań?
- Automatyzacja marketingu – jak usprawnić pracę i zwiększyć efektywność
4. Inne cele kampanii
- Czy e-commerce w B2B ma sens?
- Kampanie wizerunkowe
- Kampanie edukacyjne
5. Analityka w Digital Marketingu B2B
- Kluczowe KPI
- CRM – kiedy warto się zdecydować
- Google Analytics 4 – jak analizować skuteczność działań?
6. Q&A oraz podsumowanie szkolenia
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników
Szkolenie: polski
Materiały: polski