Pobierz kartę szkolenia

Digital Marketing w B2B

kod szkolenia: DM-SD / MARb2b_1d

W świecie B2B digital marketing odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji z klientami, generowaniu leadów i zwiększaniu sprzedaży. Szkolenie ma na celu wyjaśnić uczestnikom, jak skutecznie wykorzystywać kanały online, takie jak LinkedIn, Google Ads czy e-mail marketing, aby docierać do właściwych klientów i optymalizować działania marketingowe. Uczestnicy dowiedzą się także jak analizować skuteczność działać oraz jak dobrać narzędzia marketingowe do swoich celów.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących lepiej poznać specyfikę digital marketingu w B2B w podstawowy zakresie. Jest przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w działach marketingu w przedsiębiorstwach specjalizujących się w sprzedaży B2B, specjalistów ds.. marketingu B2B, właścicieli firm oraz key account managerów, którym łatwiej będzie zrozumieć specyfikę prowadzonych działań.

  • Poznanie różnic pomiędzy marketingiem B2B a B2C
  • Praktyczna wiedza na temat narzędzi digital marketingowych w B2B
  • Wiedza, jak opracować strategię marketingową dla marki działającej w B2B
  • Poznanie strategii jak generować leady, analizować ich opłacalność oraz stale poprawiać efektywność działań

1. Wprowadzenie do Digital Marketingu w B2B

  • Różnice między marketingiem B2B a B2C
  • Główne wyzwania w marketingu B2B

2. Strategia Digital Marketingu w B2B

  • Cykl zakupowy Klienta oraz inne podejście do zakupu
  • Jak określić grupę docelową i gdzie jej szukać?
  • Kanały marketingowe, które warto rozważyć
  • Tworzenie materiałów reklamowych – czy zwykły banner będzie wystarczający?

3. Lead Generation

  • Narzędzia, którymi można generować leady
  • Jak oceniać efektywność działań?
  • Automatyzacja marketingu – jak usprawnić pracę i zwiększyć efektywność

4. Inne cele kampanii

  • Czy e-commerce w B2B ma sens?
  • Kampanie wizerunkowe
  • Kampanie edukacyjne

5. Analityka w Digital Marketingu B2B

  • Kluczowe KPI
  • CRM – kiedy warto się zdecydować
  • Google Analytics 4 – jak analizować skuteczność działań?

6. Q&A oraz podsumowanie szkolenia

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą