Pobierz kartę szkolenia

Instagram w komunikacji marki

kod szkolenia: DM-INS / KOM_1d

Szkolenie koncentruje się na skutecznym wykorzystaniu Instagrama jako narzędzia do budowania wizerunku marki, angażowania odbiorców i zwiększania zasięgów. Uczestnicy dowiedzą się, jak działa algorytm platformy i jakie formaty treści najlepiej sprawdzają się w komunikacji z użytkownikami. Program obejmuje najnowsze trendy, strategie tworzenia atrakcyjnych postów i stories oraz wykorzystanie funkcji sprzedażowych Instagrama do docierania do nowych klientów. Szkolenie skierowane jest do zespołów zajmujących się marketingiem, social mediami i komunikacją marki, które chcą świadomie i efektywnie prowadzić działania na tej platformie.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie skierowane jest do zespołów marketingowych, PR-owych oraz osób odpowiedzialnych za social media, które chcą lepiej zrozumieć specyfikę Instagrama i wykorzystać go w strategii komunikacyjnej firmy.

  • Lepsze zrozumienie algorytmu Instagrama i czynników wpływających na widoczność treści.
  • Umiejętność planowania skutecznej komunikacji na Instagramie, w tym doboru odpowiednich formatów i narzędzi.
  • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia treści wizualnych i storytellingu na platformie.
  • Wdrożenie skutecznych taktyk angażowania odbiorców oraz docierania do nowych klientów.
  • Zdobycie wiedzy o możliwościach sprzedażowych Instagrama, w tym reklamach i automatyzacji odpowiedzi.

1. Instagram – wprowadzenie

  • dlaczego warto komunikować się z odbiorcami – rola platformy i możliwości jej wykorzystania,
  • kto i jak korzysta z platformy – aktualne dane i statystyki,

2. Jak działa algorytm i co wpływa na wyświetlanie treści na Instagramie?

  • jak działają algorytmy Instagrama i jaki ma to wpływ na wyświetlanie treści na platformie,
  • różne umiejscowienia treści,
  • jak działają hashtagi – najlepsze praktyki & czego unikać,

3. Planowanie komunikacji na Instagramie

  • przykładowe podejścia do tworzenia treści na Instagramie,
  • omówienie elementów screeningu profili,

4. Skuteczna komunikacja

  • warstwa wizualna – przykładowe ujęcia, dobre praktyki (bio, relacje wyróżnione, feed),
  • formaty na Instagramie (posty, Rolki, Relacje) – synergia działań,
  • przykłady scenariuszy Rolek – najlepsze praktyki,
  • narzędzia ułatwiające tworzenie treści.

5. Instagram jako narzędzie sprzedażowe

  • podsumowanie skutecznych taktyk docierania do nowych klientów,
  • pozyskiwanie leadów na Instagramie – możliwości reklamowe,
  • automatyzacja odpowiedzi,
  • do & dont’s w działaniach na Instagramie.

6. Sesja Q&A

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą