Pobierz kartę szkolenia

Komunikatory internetowe - Przegląd oprogramowania do wideokonferencji (Teams, ZOOM, Webex)

kod szkolenia: KOM / PL AA 1d
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
500,00 PLN 615,00 PLN brutto

Szkolenie jest przeznaczone dla osób które w swojej pracy potrzebują korzystać z komunikatorów, chcą uczestniczyć w szkoleniach, seminariach lub je prowadzić. Podczas zajęć uczestnicy poznają zalety programów Zoom, Teams i Webex oraz ich wykorzystanie pod kątem prowadzenia zdalnych spotkań. Szkolenie będzie przydatne dla osób, które dopiero zaczęły używać tych narzędzi komunikacyjnych oraz dla tych użytkowników, którzy chcą uporządkować i poszerzyć wiedzę z najważniejszych funkcji tych aplikacji. Szkolenie dotyczy obsługi tych programów od strony użytkownika – nie od strony administratora.

  1. Dzięki szkoleniu będziesz w stanie prowadzić efektywne i płynne spotkania, konferencje i szkolenia on-lin za pomocą programów Zoom, Teams i Webex
  2. Nauczysz się sterować swoimi prezentacjami PowerPoint za pomocą programu ZOOM
  3. Poznasz znaczenie ikonek sygnałów uczestników w okienku Czatu w trzech aplikacjach
  4. Będziesz umiał zarządzać uczestnikami oraz udzielać i odbierać im prawo głosu
  5. Przećwiczysz praktycznie wykorzystywanie komunikatorów. Poznasz różnice między wyglądem ekranu uczestnika a prezentera oraz podobieństwa i różnice między tymi trzema programami
  6. Zapoznasz się z mnóstwem użytecznych skrótów klawiaturowych.
  7. Poznasz metody pracy na udostępnionym ekranie
  8. Zwiększysz możliwości komunikacji i wymiany informacji pomiędzy pracownikami
  9. Podniesiesz efektywności pracy zdalnej
  10. Nauczysz się rejestrować spotkania

 

  1. informacje o programie ZOOM
    1. Pobieranie, instalowanie i logowanie w aplikacji
    2. Zoom od strony uczestnika
      1. ustawienie audio i video
      2. czat publiczny i prywatny
      3. okno listy uczestników
      4. praca w trybie udostępnionego ekranu
      5. opuszczanie spotkania
    3. Zoom od strony prowadzącego
      1. zakładanie spotkania i zapraszanie uczestników
      2. prowadzenie spotkania
      3. zarządzanie uczestnikami
      4. reakcja na sygnały uczestników
      5. przekazywanie i odzyskiwanie uprawnień hosta
      6. przesyłanie uczestnikom materiałów
      7. podpokoje spotkań
      8. wykorzystanie ankiet
    4. Ćwiczenia uczestników szkolenia w roli prowadzącego
  2. Informacje o programie Teams
    1. Tworzenie zespołów
    2. Udostępnianie treści
    3. Korzystanie z poleceń i pola wyszukiwania
    4. Spotkania i rozmowy
      1. Planowanie spotkań
      2. Rozmowy audio/wideo
      3. Konwersacje
      4. Prywatne czaty
  3. Informacje o programie Webex
    1. Informacja o różnicach między produktami Webex
    2. Możliwości zastosowania Webex Meetings
    3. Omówienie i praktyczne zastosowanie Webex Meetings
      1. Planowanie i konfiguracja spotkań (szablony spotkań)
      2. Zapoznanie z interfejsem aplikacji (uczestnika i prezentera)
      3. Udostępnianie ekranu, plików i tablicy
      4. Współdzielenie dokumentów
      5. Uprawnienia prowadzącego, prezentera i pozostałych uczestników
      6. Sesje grupowe
      7. Narzędzia (tablice, ankiety)
  4. Dobre praktyki związane z użytkowaniem komunikatorów: Zoom, Teams i Webex

Dobra znajomość obsługi komputera

język polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą