Pobierz kartę szkolenia

LinkedIn - interaktywne szkolenie

kod szkolenia: DM-LIN / LISZ_1d

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z platformą LinkedIn od strony strategicznej, taktycznej i technicznej. Szkolenie wyposaży uczestników w wiedzę na temat budowania pozycji eksperta na rynku, regularnej komunikacji na profilach osobistych, o taktykach aktywnego wyszukiwania najbardziej wartościowych kontaktów na LinkedIn i nawiązywaniu relacji biznesowych z wartościowymi kontaktami. Wspólnie wskażemy najbardziej skuteczne tematy oraz formaty treści. Zespół zostanie wprowadzony do taktyk tworzenia najbardziej efektywnej i angażującej treści na platformie LinkedIn - z perspektywy realizacji celów komunikacyjnych i sprzedażowych.

W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Szkolenie jest skierowane do specjalistów ds. marketingu, sprzedaży, HR oraz wszystkich osób chcących skutecznie wykorzystywać LinkedIn do budowania marki osobistej, generowania leadów i rozwijania sieci kontaktów biznesowych.

  • Poznanie algorytmu LinkedIn i strategii skutecznej komunikacji.
  • Optymalizacja profilu osobistego i firmowego pod kątem widoczności i skuteczności.
  • Umiejętność efektywnego wyszukiwania kontaktów i nawiązywania relacji biznesowych.
  • Wykorzystanie narzędzi do planowania i tworzenia angażujących treści.
  • Poznanie strategii Employee Advocacy i budowania wizerunku firmy poprzez działania pracowników.
  • Praktyczne ćwiczenia z optymalizacji profili, wyszukiwania leadów i tworzenia treści.

Wprowadzenie

  • Check-in – interaktywne wprowadzenie do platformy LinkedIn, sprawdzające aktualną wiedzę i postawy uczestników.

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału platformy versus inne kanały społecznościowe
  • Grupa docelowa na LinkedIn – kto w Polsce i na świecie korzysta z platformy, do kogo można dotrzeć i jak zrobić to jak najskuteczniejszych na praktycznych przykładach z różnych branż,
  • Jakie cele (biznesowe i prywatne) może realizować LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać?
  • Profil prywatny versus profil firmowy – jakie są różnice? Jakie ją najskuteczniejsze taktyki korzystania z LinkedIn na różne cele?

Działania na LinkedIn

  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia, formaty treści, hashtagi i oznaczenia kont) – kiedy i jak z nich korzystać?
  • Algorytm i dobre praktyki tworzenia treści na LinkedIn – jak działa i jak tworzyć treści, by trafiały do jak najszerszego grona odbiorców i cieszyły się zaangażowaniem?
  • Wyszukiwarka na LinkedIn – jak skorzystać z niej najlepiej? (wyszukiwanie leadów, prospecting, wyszukiwanie treści)
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: wykorzystywanie w praktyce wyszukiwarki na cele biznesowe

Profil osobisty – strategia działania

  • LinkedIn jako platforma do budowania marki osobistej – przykłady i inspiracje.
  • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn (Social Selling index) – szablon do mierzenia efektywności działań
  • 📋 Checklista profilu osobistego na LinkedIn i optymalizacja profilu osobistego krok po kroku.
  • 🚀 Ćwiczenie indywidualne: analiza profilu na LinkedIn w celu identyfikacji dobrych praktyk i elementów do poprawy.
  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej – jak budować relacje biznesowe i rozwijać sieć kontaktów.
  • Tryb autora – co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
  • Statystyki i mierzenie efektywności

Działania w praktyce na LinkedIn

  • Zarządzanie LinkedIn – jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
  • Aktywności konta osobistego – tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach – zasady działania i wskazówki,
  • O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
  • 🚀 Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
  • Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach – content planning.

Profil firmowy – strategia działania

  • Jak Twoja firma na LinkedIn może wykorzystać platformę LinkedIn (LinkedIn Canvas jako zidentyfikowanie szans realizacji celów za pomocą Company Page, działań pracowników, w tym rekruterów, ale i działań promocyjnych)
  • Company Page – na jakie elementy zwracać uwagę i jak zoptymalizować profil firmowy krok po kroku
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: screening wybranych Company Pages w celu ich ewaluacji i zidentyfikowania dobrych przykładów oraz elementów do poprawy
  • Tworzenie treści jako Company Page – wskazówki i dobre praktyki na praktycznych przykładach
  • Taktyki pozyskania odbiorców i budowania zaangażowania wśród odbiorców
  • Program Employee Advocacy – dlaczego warto go tworzyć i od czego zacząć?
  • Przegląd praktycznych case studies z różnorodnych branż

Podsumowanie

  • Q&A – sesja pytań i odpowiedzi na pytania
  • Check-out – podsumowanie szkolenia wraz ze wszystkimi uczestnikami

Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.

Szkolenie: polski
Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą