Pobierz kartę szkolenia

Storytelling w biznesie - czyli jak zmieniać rzeczywistość, opowiadając innym historie?

kod szkolenia: HR-PW-Story / Storytelling

„W fabryce produkujemy kosmetyki, w sklepie sprzedajemy nadzieję.”

Charles Revson

training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  14h|  24.06 25.06
1 300,00 PLN + 23% VAT (1 599,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  14h|  26.08 27.08
1 300,00 PLN + 23% VAT (1 599,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 300,00PLN
1 300,00 PLN 1 599,00 PLN brutto

Celem szkolenia jest:

  • Wyposażyć uczestników w narzędzia pozwalające zaprojektować przekaz bazujący na storytellingu.
  • Wyposażyć w wiedzę na temat kluczowych zasad wpływających na skuteczność storytellingu.
  • Pokazać możliwości zastosowania storytellingu w biznesie.
  • Nauczyć budować przekaz w taki sposób aby przyciągać uwagę odbiorcy.
  • Nauczyć unikać najczęściej popełnianych błędów w konstruowaniu przekazu bazującego na storytellingu.

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Potrafi zaprojektować skuteczny przekaz bazujący na storytellingu.
  • Potrafi zaprojektować przekaz dostosowany do grupy docelowej oraz celu biznesowego jaki chce osiągnąć.
  • Zna możliwości i ograniczenia storytellingu.
  • Potrafi stosować szeroki wachlarz narzędzi, pozwalających na budowanie skutecznego przekazu.
  1. Czas rozpocząć historię
    • Storytelling – czym jest?
    • Dlaczego stroytelling działa – psychologiczne podstawy skuteczności metody.
    • Przykłady historii, które zmieniły oblicze biznesu.
  2. Inspirujące studia przypadków
    • Obszary biznesowego zastosowania storytellingu:
      • marketing
      • zarządzanie
      • employer branding
    • Analizy case studies zastosowania storytellingu w biznesie.
  3. Rola osoby, która opowiada historię
    • Przygotowanie uczestników na przyjęcie historii – tworzenie pozytywnych i wspierających założeń.
    • Aktor na scenie czy wykładowca na auli – jak wybór roli wpływa na opowiadaną historię oraz pewność siebie.
    • Wpływ mowy ciała na odbiór i "siłę" opowiadanej historii.
  4. Anatomia historii
    • Czym dobra historia różni się od złej?
    • Zasady budowania historii i stopniowania napięcia:
      • rozpoczęcie historii,
      • rozwinięcie historii,
      • zakończenie historii.
    • Narzędzia komunikacyjne pozwalające zbudować skuteczny przekaz z wykorzystaniem storytellingu:
      • przyciąganie i utrzymywanie uwagi odbiorcy,
      • wzmacnianie przekazu,
      • metafory i analogie,
      • czynniki osłabiające przekaz.
    • Archetypy stosowane w historiach.
    • Najczęstsze błędy popełniane w budowaniu historii.
  5. "The Medium Is the Message"
    • Metody przekazywania historii – od tekstu pisanego po Power Pointa, Prezi i Facebooka.
    • Dobór narzędzi w zależności od celu biznesowego.
    • Storytelling podczas prezentacji na spotkaniach i konferencjach – elementy skutecznych wystąpień publicznych.
  6. Warsztat praktyka
    • Samodzielne projektowanie przekazów bazujących na strorytellingu, które uczestnicy mogą wykorzystać w środowisku pracy, w takich obszarach jak:
      • marketing,
      • zarządzanie,
      • HR,
      • empoyer branding,
      • inne.
  7. Solówki na zakończenie
    • Prezentacje przygotowane przez uczestników.
    • Analiza mocnych oraz słabych stron przygotowanych przez uczestników przekazów / historii.
    • Dodatkowe wskazówki na przyszłość.

Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski

    Skontaktuj się z naszym doradcą