Pobierz kartę szkolenia
Wprowadzenie do działań na Pinterest
kod szkolenia: DM-SMM / PIN_1d
Wprowadzenie do działań na Pinterest to praktyczne szkolenie, które pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć specyfikę tej platformy i efektywnie wykorzystywać ją w działaniach marketingowych. Podczas zajęć omówimy algorytm Pinteresta, zachowania użytkowników oraz kluczowe formaty treści. Przedstawimy również najlepsze praktyki publikacji oraz sposoby na zwiększenie zasięgów i zaangażowania odbiorców. Na podstawie analizy działań marki zaproponujemy konkretne wskazówki optymalizacyjne.
Szkolenie przeznaczone jest dla zespołów marketingowych, komunikacyjnych i social media, które chcą:
- lepiej zrozumieć działanie Pinteresta i jego algorytmu,
- efektywnie wykorzystywać platformę do budowania wizerunku i zwiększania zaangażowania,
- dopasować strategię publikacji do specyfiki użytkowników Pinteresta,
- zyskać praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji działań marki.
- Zrozumienie, jak działa algorytm Pinteresta i co wpływa na widoczność treści.
- Poznanie zachowań użytkowników i sposobów ich angażowania.
- Znajomość typów pinów i ich zastosowań w strategii marki.
- Umiejętność tworzenia skutecznych tablic oraz tablic współtworzonych.
- Wgląd w najlepsze praktyki prowadzenia działań na Pinterest.
- Praktyczna analiza i rekomendacje dotyczące optymalizacji publikacji wybranej marki.
Pinterest:
- kto i w jaki sposób korzysta w Polsce z Pinteresta,
- jak działa algorytm Pinteresta i jak zwiększyć zasięg publikowanych treści,
- kim są Pinnerzy i w jaki sposób korzystają z Pinteresta,
- typy pinów wraz z przykładami ich wykorzystania przez marki podobne do marki klienta,
- tablice i tablice współtworzone – jak wykorzostytać je w komunikacji marki – przykładowe zastosowania,
- przedstawienie wniosków na podstawie analizy publikacji wybranej marki na Pintereście – wskazówki optymalizacyjne.
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie uczestników.
Szkolenie: polski
Materiały: polski