Szkolenie skierowane do programistów, liderów zespołów programistycznych, architektów .NET.
- Skrócenie czasu implementacji i podwyższenie jakości kodu poprzez zastosowanie sprawdzonych wzorców
- Tworzenie aplikacji otwartej na rozbudowę i modyfikację
- Ułatwienie komunikacji w zespole dzięki lepszej czytelności kodu
- Poznanie zasad zwinnego wytwarzania oprogramowania
- Poznanie praktycznych przykładów zastosowania wzorców projektowych w rzeczywistych projektach
Ukończone szkolenie lub wiedza z zakresu:
- Podstawy programowania obiektowego w C#
- Wprowadzenie do języka C#
- Szkolenie: polski
SZKOLENIE OBEJMUJE
- Wykłady
- Kodowanie na żywo
- Techniki tworzenia oprogramowania
- Model iteracyjno-przyrostowy
- Model kaskadowy
- Filozofie tworzenia produktu
- Gorsze jest lepsze
- Właściwy sposób
- Manifest Agile
- Ludzie i interakcje
- Działające oprogramowanie
- Współpraca z klientem
- Reagowanie na zmiany
- Reguły wytwarzania oprogramowania
- DRY
- KISS
- YAGNI
- TDA
- SOC
- Prawo Demeter
- Zasady SOLID
- Zasada pojedynczej odpowiedzialności
- Zasada otwarte-zamknięte
- Zasada podstawiania Liskov
- Zasada segregacji interfejsów
- Zasada odwracania zależności
- Wzorce projektowe kreacyjne
- Budowniczy
- FluentApi
- Metoda wytwórcza
- Fabryka abstrakcyjna
- Prototyp
- Singleton
- Pula obiektów
- Wzorce projektowe strukturalne
- Adapter
- Most
- Drzewo obiektów
- Dekorator
- Fasada
- Płatek śniegu
- Proxy
- Private Class Data
- Wzorce projektowe czynnościowe
- Komenda
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Obserwator
- Stan
- Strategia
- Metoda szablonowa
- Wizytator
- Łańcuch odpowiedzialności
- Null-object