Webinarium: Prawo a AI w marketingu: co musisz wiedzieć, by działać legalnie?

Odkryj, jak bezpiecznie i efektywnie wykorzystać AI w marketingu, unikając pułapek prawnych.
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje marketing, oferując niespotykane dotąd możliwości. Ale wraz z nimi pojawiają się nowe wyzwania prawne. Czy wiesz, jak legalnie korzystać z narzędzi AI? Czy rozumiesz kwestie związane z ochroną danych, prawami autorskimi i bezpieczeństwem?
Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci działać zgodnie z prawem i w pełni wykorzystać potencjał AI w Twoich działaniach marketingowych.
7 kwietnia 2025 | godzina 11:00 | czas trwania: 1,5 h
Czego się dowiesz?
- Jakie są prawne aspekty wykorzystania AI w marketingu.
- Jak dbać o bezpieczeństwo danych i prywatność użytkowników, korzystając z narzędzi AI.
- Jakie są zasady dotyczące praw autorskich w kontekście treści generowanych przez AI.
- Jak legalnie wykorzystywać materiały stworzone przy pomocy AI w kampaniach reklamowych.
- Praktyczne wskazówki, jak uniknąć problemów prawnych związanych z AI.
Prelegentki:

Katarzyna Kansy | Adwokat z zacięciem do nowych technologii
Działa w duchu Legal Design. Prowadzi specjalistyczną kancelarię adwokacką, gdzie pomaga w rozwiązywaniu problemów prawnych osób i firm – głównie z branży IT oraz Game Dev (umowy, regulaminy, ochrona IP itd.). Wspiera również twórców i przedsiębiorców w legalnym oraz efektywnym wykorzystaniu GenAI/AI w ich działalności. Dodatkowo pomaga pokrzywdzonym firmom w sprawach dot. cyberprzestępstw.
Spotkacie ją głównie na LinkedIn, gdzie dzieli się swoją wiedzą, memami i rozkminami na temat bieżących wydarzeń w świecie nowych technologii.
Karolina Kociołek | Marketing Lead w Altkom Akademia & Socjomania
Praktyk z zakresu digital marketingu, trenerka i facylitatorka, entuzjastka technologii zafascynowana możliwościami wykorzystania narzędzi AI w działaniach marketingowych. Przeprowadza audyty, pomaga zrozumieć działanie narzędzi marketingu cyfrowego, współtworzy strategie digitalowe, projektować działania content marketingowe i reklamowe.
